Изборник Затворити

ДВАНАЕСТ И ПО

no title has been provided for this book
Прво мора да нступи самосвесност. Шта желите од тог бизниса? Желите ли да га  продате? Да нађете партнера? Да наставите да га развијате уз годишња милионска улагања? Затим је неопходно да будете љубазни према себи. Као мама и домаћица, ви сте били извршни директор једног домаћинства.Сада када сте извршни директор компаније, постоји велика вероватноћа да ће вам се поткрасти нека грешка. Можда ћете закаснити седам минута кад будете ишли да покупите свог петогодишњег сина с…

Сваки човек који се налази у савременом друштву, ради и ствара покушава да своју позицију побољша и унапреди. Гери Вејнерчук предузетник и инвеститор, и један од најнапреднијих мислилаца у бизнису данас, у својим књигама саветује читаоце како да реагују и прате промене на савременом тржишту  уметности, на  интернету, у дигиталној комуникацији, и створе бренд који ће их промовисати. У књизи „Дванаест и по“ Вејнерчук описује како „меке вештине“ итекако могу побољшати пословни успех. Он посебно истиче значај дванаест емотивних састојака који су неопходни за пословни успех: захвалност, самосвесност, одговорност, оптимизам, емпатија, љубазност, истрајност, радозналост, стрпљење, убеђење, скромност, амбиција. Није лако држати се ових настојања у исто време, али аутор нам наводи примере из живота где се јављају различите пословне ситуације у којима се све наведено примењује. Вејнерчук истиче да се трудио да позитивност учини што гласнијом у односу на негативност. У својој књизи он показује како да унапредимо лидерске способности , победимо конкуренцију, придобијемо  купце и изградимо пословни успех о каквом смо сањали.

Библиотекар: Драгана Исаиловић

 

Оставите одговор