
Сваки човек који се налази у савременом друштву, ради и ствара покушава да своју позицију побољша и унапреди. Гери Вејнерчук предузетник и инвеститор, и један од најнапреднијих мислилаца у бизнису данас, у својим књигама саветује читаоце како да реагују и прате промене на савременом тржишту уметности, на интернету, у дигиталној комуникацији, и створе бренд који ће их промовисати. У књизи „Дванаест и по“ Вејнерчук описује како „меке вештине“ итекако могу побољшати пословни успех. Он посебно истиче значај дванаест емотивних састојака који су неопходни за пословни успех: захвалност, самосвесност, одговорност, оптимизам, емпатија, љубазност, истрајност, радозналост, стрпљење, убеђење, скромност, амбиција. Није лако држати се ових настојања у исто време, али аутор нам наводи примере из живота где се јављају различите пословне ситуације у којима се све наведено примењује. Вејнерчук истиче да се трудио да позитивност учини што гласнијом у односу на негативност. У својој књизи он показује како да унапредимо лидерске способности , победимо конкуренцију, придобијемо купце и изградимо пословни успех о каквом смо сањали.
Библиотекар: Драгана Исаиловић