жанр: образовање
издаваче: 2019, Центар за образовне политике
Књига „Оснаживање наставника као носилаца промена : неформализован приступ наставничком лидерству“, представља драгоцен избор идеја и пројеката за унапређивање наставе и учења у школама, као и развијања лидерског потенцијала наставника битног за развијање образовања. Већ је издата једна књига о лидерству, а ова је састављена на основу прича наставника, примера из непосредне наставе у учионици, али и изласка из учионице у циљу унапређивања рада, развијања хуманости према свим сарадницима, колегама и ученицима, њиховим родитељима.…
Кључни проблем односи се на то како се ученици носе с неуспехом или са грешкама у свом учењу. Мери Кеј Рики описује како таква стања ума могу да утичу на реакције ученика поводом грешака током учења:
Када ученици имају много погрешака или неуспеха, то сматрају знаком своје слабости и некомпетентности, што, у ствари, води ка новим неуспесима. Они почињу да избегавају све што делује имало тешко да не би доживели неуспех.